Jag höll på att glömma dagen

Satt just och funderade över vilken veckodag det var innan jag kom fram till att det snart är helg. Har blivit alldeles dagavild av att ha legat hemma dom senaste dagarna. Nu är jag iallafall på jobbet och har innan det hunnit med ett löne/utvecklingssamtal på kontoret. Känns bra att ha fått feedback för det man gör, då vet man att det märks.

Har dock en sprängande huvudvärk idag och jag har mina onda aningar om att det kan bero på sömnen. Har ju totalt vänt på dygnet och har sovit alldeles för mycket dom senaste dagarna och idag då jag skulle upp till en klocka som ringde hade jag legat flera timmar och vridit mig i sängen. Nåväl, det är tur att jag inte jobbar på en högljudd fabrik eller liknande, här kan jag åtminstone stå ut med huvudvärken!

Nu hade jag tänkt göra mig lite lunch, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0