Igår var en bra dag

Är hel nöjd med gårdagen! Det visade sig dock att konserter inte ger samma kick som det gjorde för några år sedan, men Takida höll måttet ändå och jag är glatt överasskad över att de spelade en del gamla godingar som för mig är deras absolut bästa låtar. Efter deras spelning sprang vi upp till gamla salongen och fortsatte sedan till Coverclub där Riff Raff Ruff spelade. En redan bra kväll kan nog inte ha slutat bättre! Min rygg lever dock inte idag, har så fruktansvärt ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Kan varken sitta, ligga eller stå.. Känns precis som att jag är påväg att åka på ryggskott vilket jag förhoppningsvis inte är. Men vilket som är det ändock dags att ta tag i träningen hädanefter. Hade det inte varit för regn och rusk utanför fönstret skulle jag utan tvekan ha tagit mig en promenad.

  

 



Kommentarer
frida

Kanner du katta? :)

2009-11-20 @ 13:46:46
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0