Genom en liten sladd..

  

 


Sådär, nu har ni fått en liten sneak peak i min lilla lägenhet. Är faktiskt riktigt nöjd med hur det ser ut idag, och gissa om mitt loppisfynd, mina lp-skivor i översnygga fodral, passar bra på mina nymålade tavelhyllor!

Vet att jag hade lovat att ge er en massa bilder från halloween och dylikt, men jag hittar inte min sladd till mobilen där alla dessa bilder finns så det får bli en bild-update en annan dag helt enkelt. Ha en super-mysig natt, det ska jag ha! :)


Kommentarer
johanna

antar att de var du som skrev i min blogg. och ja, jag tror på det där. miljardbelopp, ja, men varför döpa den till 2012 och inte ngt anant? spelar ingen roll vad andra säger, jag tror på det. och är rädd för det.

2009-11-11 @ 17:22:44
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0