Det kryper i kroppen..

Jag känner hur stressen börjar byggas inom mig när jag tänker på hur jag överhvudtaget kommer kunna hinna färdigt med allt som ska lämnas in vid jul. En uppsats som jag knappt har börjat på och en hemtenta som ligger och väntar på att få bli färdig. Det känns inte roligt för fem öre och jag har inte ork till att göra det, jag känner mig dessutom sjuk och har som alla andra gånger inte tid med det den här månaden. Har tagit på mig ännu fler pass på jobbet, vilket egentligen är dumt då jag försöker intala mig själv att jag kan plugga där men när jag väl jobbar så händer det inget. En spark i rumpan och lite magiska tabletter mot en kommande influensa eller förkylning skulle inte sitta helt fel idag.

Btw så var filmen jätte bra igår! Jag är dock lite besviken att den inte erbjöd scener som jag hade föreställt mig skulle finnas med, och som jag i boken har ansett som dom absolut bästa. Men den är helt klart godkänd och jag skulle utan problem kunna se den igen! Nu längtar jag bara till nästa premiär, på tredje filmen. Jag har en svag känsla av att den kommer bli ääääännu bättre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0