Crazy thoughts runnin through my head

Jag kan inte släppa tanken på hur trevliga kvällar man skulle kunna ha om man kunde spela gittarr. Sitter för tillfället och lyssnar på DANGER DANGER - I still think about you, kanske en av världens bästa låtar! Har lyssnat på den hur mycket som helst och kan inte bli less. Sedan är det en väldigt fin text och härlig musik att "gunga" till :)

Hade tänkt lägga över en massa härligt ny musik på mp3en och försöka ta mig ut på en liten promenad men det känns redan som att jag har suttit här på tok förlänge för att överhuvudtaget ens orka kliva upp från stolen. Kom visserligen innanför dörren för bara 15 minuter sedan, så än kanske det finns hopp? ;p

Nej, nu ska jag göra det jag ska och få tummen ur arslet och röra på mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0