Allt jag ser är suddigt

Bestämde mig efter att ha suttit framför datorn och arbetat hela dagen att ta en välbehövlig promenad, främst för min rygg som inte vill ge med sig, men som förhoppningsvis får bli bättre efter nå tabletter jag fick idag. Väl ute inser jag att efter en ganska lång bit in på min promenad att jag är genomblöt! Sånt där duggregn som inte märks av innan man tror att det har börjat spöregna. Så nu sitter jag här, förvisso nyduschad, men innan det var jag dyngsur och jag var t.om tvungen att hänga upp jackan inne på toan för att det inte skulle droppa i hallen. Men, trots mina blöta kläder kändes det skönt att få komma ut och jag är stolt över mig själv att jag inte bara vände och gick hem utan att jag gick hela min rutt på närmare 1½ timme.

Planen för kvällen är att försöka göra ännu mer klart på arbetet samt att läsa vad hemtentan innebär. Ska till skolan en snabbis över lunch imorgon för att skriva ned en del frågor inför studiebesöket vi ska göra på onsdag. Nu ska se om jag har någon frukt att tillgå och sedan är det dags att sätta sig ned och jobba lite mer. Ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0