9/11

Har inte så mycket att uppdatera faktiskt. Fick hjälp av min far att sätta upp hyllor och diverse annat idag så nu har jag inte så mycket mer att göra än att sy ihop en gardin/draperi för att avgränsa hallen och vardagsrummet. Jag tror det kommer bli riktigt bra! Kan lägga upp en bild då allt är städat och klart :)

Sitter på jobbet nu och ska spendera natten här. Funderar på att läsa klart den bok vi ska ha seminarie om imorgon men mina ögon svider och det lockar mer att se på tvn och lägga sig raklång i soffan. Nåja, vi får väl se vad som händer. Nattinatt!

Btw, det börjar bli ganska genomskinligt det här med daglig kontakt.

/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0