På styva linan

Kunde in somna igårkväll för det vred sig i magen av nervositet. Klockan ett idag fick jag ett förvånansvärt trevligt svar och jag sitter nu och klurar på om jag ska vara ärlig nog att säga som det är och vad jag vill eller om jag ska låta bli. Det värsta som skulle kunda hända är att jag får ett nej till svar och det skulle ju sällan rasa samma min värld direkt, det finns ju faktiskt andra alternativ om man säger så. Nåja, vi får se vad som händer helt enkelt! ;-)

Sitter hos Anna nu och har börjat med våran uppsats och har tittat igenom den sjukt tunga lagboken som jag förövrigt har kommit att hata vid det här laget. Jag ska snart börja cykla hem för att laga till lite mat och senare hade jag tänkt ta en promenad i det mysiga vädret. Får bara hoppas att det håller i sig.

Imorgon blir det jobb, klockan sex ska jag vara i Stöcksjö.. Suck säger jag bara! Det innebär att det inte kommer bli nå mycket sömn inatt heller.. Men som jag sagt förut, vad gör man inte för pengarna?

Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0