Otippat!

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen mer än med skratt och svett. Vi dansade nonstop då vi kom in och tills vi gick hem. Väl ute får min vän J den briljanta ideen om att hon vill käka korv på shell så vi börjar våran nattliga vandring mot macken för en ordinär korv med bröd, men när vi väl är framme inser hon senare att hon inte har några pengar att handla för så vi får skjuts in till stan igen. När jag inser att J kliver ur bilen utan skor blir det fart i rumpan på henne och hon springer alltså barfota efter e4an för att få tag i sina skor igen, under denna tid hinner jag bli uppraggad som hora eller hur jag nu ska tolka situationen? Nåja, efter en bit stöter vi ihop på våra natt vänner som delade resterande av morgonen med oss. Kan väl säga att mina ögon svider och blöder av sömnbrist och mitt huvud är tjockt som gröt. Men det gör inget, för nu är bubblan spräck, bokstavligt talat!

LOVELY.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0