Hur menar du nu?

Gårdagskvällen artade sig riktigt bra med tanke på den stress jag kände då jag lämnade jobbet. Det blev ingen förfest hos Jim utan istället stannade vi hos mig och gjorde oss iordning. När vi väl var påväg ut, efter skön sång och dans, så kommer min käraste på att legget ligger i bilen, på Ersboda... Så vi fick skjuts fram och tillbaka för att hämta detta för att sedan springa in på Harrys en sväng. Vi dansade lite till 90-talet och sedan fortsatte vi våran kväll på Olles. Det var riktigt trevligt och bra med människor. Det finns väl dock vissa man skulle kunna gräva ner under jordens yta för att slippa se på, men det är sådant man får ta när man är ute sådär, det blir ju liksom svårt att undgå då man bor i samma stad. När vi skulle lämna krogen för att vandra hemåt hände något mycket märkligt. Ska väl inte gå in på detaljer men en sak är väl säkert, det blir inga fler sömnlösa nätter för min del iallfall. Tur är det att jag kan skratta åt saken och inse att det egentligen är ganska roligt, och att det skulle sätta guldkant på vardagen om jag kunde få ett till sms nästa helg med samma meningsbyggnad. Skrattar bäst som skrattar sist ;-)

Nu sitter jag här på jobbet, hungrig som aldrig förr men utan aptit. Kunde inte äta mina mackor imorse heller och någon lunch blev det inte heller. Jag funderar på att skrapa ihop mina sista svettiga kronor och köpa en pizza påvägen hem, men jag vet inte om min mage står ut så länge, vi får se helt enkelt. Ska försöka få gediget besök ikväll också, och förhoppningsvis hinna ut på en efterlängtad promenad. Bara en och en halvtimme kvar, sedan ska jag ÄTA!


"kul att du får njuta av hela menyn, eller vad man nu ska säga ;-)"
hahaha, om du ändå visste hela sanningen!


Kommentarer
johanna

ååh. bara din rubrik fick mig att le... och sakna ännumera. men vad menade du med "Ska försöka få gediget besök ikväll också" ?? :p gediget?



och om mina ögonlock på bilen; dom ser inte ut som dom ska sova, det är raka ögonlock som ser ut så. dessa är ju madlook, alltså, dom ser arga ut ;) agressive, raur! ;)

2009-05-24 @ 23:13:17
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0