Blommor och bin

Kanske inte i det sammanhang man kan tänka sig. Var ute med Johanna till Angsjön idag, vilket innebar vårsol, och med den kommer då blommor, gräsmattor och även flygfän fram. Det är väl det enda med sommaren jag skulle kunna slippa, mygg, getingar, bräms och annat som gör mer skada än nytta.

Nåja, nu är vi iallafall tillbaka i stan och vi ska snart fara till min kära far som ska bjuda oss på grillat innan vi far ut. Blir O´learys hade vi tänkt, men man vet aldrig med oss. Vi kan lika gärna hamna på andra sidan av Sverige med våra impulsiva tankar. Men det är det jag gillar, det sitter aldrig fast för oss och det är nog det som gör att vi kommer så bra överens.

Vi har även kommit fram till att vi far ner till Borlänge i sommar sålänge det finns biljetter kvar i slutet av maj då vi får våra löner. Jag tar livet av mig om jag missar Volbeat bara för att jag är utan pengar, det får bara inte hända. Vi får väl se helt enkelt hur det ser längre fram. Nu är det förresten inte länge kvar tills det är sommar på riktigt, 45 dagar eller liknande tills skolan slutar och jag sitter på ett flygplan till Turkiet och Alanya. Det ska bli så fruktansvärt skönt att inleda sommaren med en utlandsresa, det är jag bannemig värd efter detta år!

Nu ska jag stressa på min kära vän så vi inte missar den gooooa maten! Hör av er vid utgång! PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0