Adrenalin och andnöd

Har varit dålig på att uppdatera på några dagar nu men jag har haft så mycket nu att jag inte vet på vilket ben jag ska stå på snart. Fick dessutom nackspärr och en axel ur funktion för tre dagar sedan så jag har inte kunnat vara med på min inskolning som planerat heller, vilket suger rent ut sagt. Men det börjar lägga sig nu så jag hoppas jag kan ta igen lite med mina 18 timmars arbetsdagar i veckan.. Suck, men vad gör man inte för lite extra pengar?

Gårdagskvällen vill jag bara snabbt summera med bio, fantastiskt bra, som alla andra fast and furious filmer har varit. Det är dock senare delen av kvällen jag vill sammanfatta som andnöd och adrenalin! Helvete, jag har helt klart en vän som är född med fel kön. Det blev en rivare på stan och en hel del skratt också, synd bara att jag missade avslutningen på hemvägen. Det är tur att sommaren är på ingång, för det lär garanterat få bli fler av sådana pinsamma och fruktansvärt underhållande kvällar! ;)

Lördagskvällen har jag spenderat här, i stugan hos mamma och Thomas. Har klippt våran kära vovve så nu ser han ut som en liten valp igen, och vi kom gemensamt fram till att han inte alls är så tjock som man vill tro då man ser honom med päls! Efter det var jag effektiv och slipade ner min hallbänk så jag kan måla om den imorgon. Gjorde även en gourmet middag till mina kära päron och våran underbara granne. Fick stå vid grillen också, och jag förstår nu varför män vill ha en kall öl och ett fint väder till detta underverk. Det är faktiskt väldigt avslappnande att höra det pysa från grillen. Folk tror väl att jag har förlorat förståndet nu, men så är inte fallet, finns nämligen inget mer förstånd att förlora ;) Såg även american pie the wedding, som jag redan har sett halva av men somnade någonstans där i mitten på filmen? Nåja, nu har jag sett hela och trött som jag är kan jag nog påstå att den är ganska rolig, under detta tillstånd dvs. Tror dock inte att det skulle vara lika roligt om det inte vore för att jag sitter med min kära mor som är lika slut i huvudet som jag såhär sent på kvällen.
 
Nu ska jag avsluta mitt fruktansvärt onödiga inlägg med att säga något som jag själv just tänkt på: Om du tror på dig själv har du hälften vunnit. Jag tror stenhårt på det!

Godnatt mina vänner!




Kommentarer
erunka

andnöd och adrenalin! det gillar vi! ;) det där med grillen måste du släppa, annars spårar det min vän! :D pusssssssssss!



2009-05-10 @ 01:29:45
URL: http://ericajonsson.blogg.se/
NORMAN FFS!

hahahah ojsan då ;) men du hade kommenterat senast från denna dator, så det var väl på automatik. och sen var klockan halv 2.. och du såg ju hur trött jag var ;p

2009-05-10 @ 22:56:27
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0