Personalmöte, arb.intervju och inskolning

Det blev mycket idag. Jag hann bara från mamma så blev det iväg på personalmöte där det blev en och annan frustration men det löste väl upp sig rätt okej ändå. Tyvärr måste jag jobba häcken av mig under veckorna för att få klar min flytt så fort som möjligt eftersom jag hade planerat att göra all grov flytt den helgen jag nu blev tvungen att jobba. Nåja, jag ska inte klaga, jag har ju faktiskt ett jobb som genererar pengar och det är nog få förundrat i dagens läge.

Efter mötet blev det snabbt hem och stoppa i sig nå mat för att sedan fara på en arbetsintervju hos Johannas chef, som nu förhoppningsvis blir min chef framöver också. Det slutade iallfall med att jag gick därifrån med planerade inskolningsdagar, och det i sig måste väl vara ganska positivt antar jag? Hoppas bara att person kemin funkar bra, för då har jag även ett heltidsjobb under sommar och det kan ju inte bli mer välbehövligt än då! Nu ska jag hoppa in i duschen sedan lägga mig och sova så gott i min underbart sköna säng!

Godnatt allesammans! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0