Ömma fötter, tom plånbok och ett leende på läpparna

Då var stockholm åter igen i sitt vanliga esse då jag har landat hemma i Umeå. Helgen har gått otroligt fort och jag har nog aldrig någonsin gått så mycket som jag har gjort de senaste fyra dagarna. Mina fötter och vader värker, jag har handlat för onödigt mycket pengar men jag har garanterat min vän Jonna att jag kommer tillbaka. Jag har haft en skön och helt underbart trevlig helg! Kom i fredags och hann med att springa en sväng på stan där jag hittade världens sötaste skor, sedan for vi hem och åt Jonnas sjukligt goda kräft gryta, drack lite gott och pratade en massa gammalt och en hel del nytt. På lördagen sprang vi runt som tok på stan framtills stängning och efter det var det bara hem till lägenheten, duscha, äta och göra sig iordning för en utekväll. Faktum var att vi förmodligen spenderade mer tid i tunnelbanan än på en krog, men när vi slutligen bestämde oss för en pub så hade vi kanske den trevligaste utekvällen jag har haft någonsin. Det blev något av en självförtoende boost för min del då det blev en hel del fina kommentarer under nattens småtimmar =)

Söndagen blev det en låång promenad, en oplanerad tripp till Ikea och Stockholms garanterat största pizza. Jag har nog aldrig någonsin sett eller ätit en pizza i den storleken förr. Jag brukar kunna trycka i mig en hel pizza här hemma i stan, men det gick banne mig inte. Jag fick knappt i mig halva, det i sig ska då introducera storleken. Jag är helt enkelt ruggigt nöjd med resan och det blev inget hejdå igår, utan mer ett "på återseende".



Kommentarer
johanna

nog förstår jag att du fått många ragg ;) snygg som du va ;D

2009-03-03 @ 12:32:29
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0