Jag ser det snöar

Jag förstår mig inte riktigt på det här med väderomslagen? Jag var inställd på värme och vår nu, inte mera vinter. Jag hade inte sagt något om snön ifall den kom under påsk veckan och tinade veckan efter, men nu hade jag just tagit fram mina fina vita tygskor och ville verkligen använda dem! Nu måste jag ställa undan dem igen med tanke på att snön så småningom kommer att smälta och tyg plus vatten och skit går inte bra ihop.

Påtal om något helt annat så satte jag upp min vägg dekoration igår, men en vill inte riktig fastna och självklart står det på förpackningen som jag inte läste förrän jag var klar, att man ska undvika att sätta den på nymålade väggar. Men det får väl sitta där sålänge den sitter. Ska försöka få med mig pappa ner till lägenheten sen så jag får upp hyllan ovanför sängen, sedan ska jag försöka sätta upp lite fotoramar på väggen längs sängen. Tror jag ska fara och handla lite mat idag också, har som inget annat för mig.

Just det! Jag ska läsa lite politik och demokrati också.... Kändes ju otroligt roligt, eller inte. Men det måste göras med tanke på den hemtenta vi får imorgon och som jag måste göra klart innan torsdag så jag är illa tvungen.

Nu ska jag börja läsa så jag har hunnit klart det tills efter maten då vi ska byta häften! Ha en bra dag!


Kommentarer
matilda Umeå

Så klart fryser det till igen.. det gör det ju alltid! Att vi norrlänningar alltid ska vara så lättlurade och klä av oss och plantera tullipaner direkt det blir några plusgrader? Trodde inte du skulle vara så lättlurad.. Själv stod jag med vinterjacka och skrattade högt när det slog om till minus igen. JAG VISSTE DET.



nä men ärligt talat så blir man besviken. lär komma jättemycket snö en gång till med innan det vill ge sig. Jag har svårt att ringa dig då jag inte vet när du är upptagen. vet att vi ev skulle ses i helgen men det har hänt lite saker som gör att jag inte kan. Så vi måste prata. du och jag.

2009-03-28 @ 01:58:15
URL: http://farris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0