Destination lovely

Har inte hunnit lägga in några bilder förrän idag med tanke på att jag har jobbat de senaste tre dagarna och inte haft tillgång till någon dator. Imorgon är jag gladeligen ledig för min hals håller på att strejka och det ska den icket få göra nå vidare värst då jag har saker och ting att göra framöver. Någon förkylning ska inte få bryta ut, vilket den iofs redan har gjort en gång men jag gör som alltid, om man inte tillåter sig själv att känna sig sjuk då är man inte heller sjuk, smart va?










Kommentarer
hännii

hihi, taaack :) jag är så nervös att jag tror jag skiter ner mig snart. han ska komma hit om ett tag.. håhåjaja, hur fan ska detta sluta?! ;c



föresten så sög låten, men tack för omtanken ;) pusssssssss!

2009-06-18 @ 11:52:33
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0