Sommartider

Idag fick jag ett samtal, kvar över jävla nio på morgonen där jag fick order om att kliva upp och göra mig klar för en dag på stranden. Jag är ju inte den som är den, så 30 minuter senare står jag på parkeringen hos J färdig för att fara! Det blev norrmjöle som alla andra gånger vi far någonstans för att sola. Det blev dock inget bad, trots att jag avgudar kallt vatten efter en varm sol, men havet är fortfarande alldeles för kallt. Däremot doppade jag mig för första gången i sommar i stugan i förrgår, de ni! Nåja, det blev en mysig utedag åtminstone, även om det känns i huvudet att man klev upp tidigt imorse efter att man ställt in kroppen på semester tider =)

Idag hoppad jag inte och jobbade för Jimpan, så det blev att fara ner på stan för att se mc kortegen (eller hur det nu stavas) som gick genom stan. Helvete i min låda så mycket motorcyklar det rymms på ett och samma ställe, helt galet! Nåja, det blev en bra kväll och arbetsdagen går så mycket fortare när man får fara ut och göra saker som man faktiskt tycker om själv!

Nu ska jag försöka betala lite räkningar, men den här gången kommer det inte svida i närheten lika mycket som det gjorde förra gången eftersom jag kommer ha kvar en del den här månaden =)

(puss)



Kommentarer
johanna

orka puss i parantes.. ja vill ha en riktigt saftig puss ju :(

2009-06-27 @ 00:05:36
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0