Långt mellan gångerna

Idag blir det bara en kort uppdatering då jag egentligen inte har tid att sitta här. Begravningen i helgen gick så bra en begravning kan gå, det blev en hel del tårar men även en massa minnen som får en på lite bättre humör. Mina tankar gick mest åt att han får det bättre där han är idag, och det tror jag de flesta som kände honom kan hålla med mig om. Kommer någon bild senare på blomster och liknande som vi tog där nere.

Påvägen hem fick jag ett oväntat telefonsamtal från min arbetsgivare som frågade om jag kunde jobba lördagkväll på nordic rock, och vem tackar nej till gratis biljetter och dessutom betalt för att gå dit? Pappa och Kicki fick ju höra det hela resan hem tror jag eftersom jag suttit halva vägen och surat för att jag inte hade råd att gå. Det blev iallfall lyckat och då jag jobbat klart vid midnatt hängde jag med Anna en stund inne i öltältet och lyssande på ett helt underbart coverband, som jag visserligen sett förut men som fortfarande håller måttet!

Nu är det bara 5 dagar kvar, sedan återfinner ni mig i Turkiet. Åker ner till Sthlm fredagkväll så om någon råkar ha vägarna förbi Arlanda på lördagen får ni gärna komma och hålla mig sällskap några timmar! =)

Nu ska jag bege mig hemåt och försöka få något vettigt gjort. Ha det så bra mina vänner, så hörs vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0