Arlanda airport

Denna flygplats vill jag icket se än på ett tag, är sjukligt less på att se väggarna här inne nu. Framkommer väl att vi har kommit fram till regniga och kalla Sverige igen, vilket för tillfället inte uppskattas. Det ska dock bli skönt med min egna säng men en vecka till hade aldrig skadat.

Har varit en toppen resa iallfall, och jag är ruggigt nöjd med utgången. Är lika röd som en kokt kräfta men det är smällar man får ta när man tappert försöker få sig lite färg. "Why are you lying under the parasoll? You´re so white you have to be in the sun". Kul att det är det första man får höra när man lägger sig på solsängen! Jag kan väl förvisso inte göra annat än att hålla med, med tanke på att jag matchade färgen på mina vita shorts :p

Bilder kommer senare!


Kommentarer
mossi

Välkommen hem! Ser fram emot lite bilder. Ska själv försöka komma igång med min blogg igen efter en lång paus, men det blir nog först till helgen...

2009-06-15 @ 22:25:41
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0