Vattenskoter, lastbilsdäck och fiske

Ja, idag kom min favorit tjej upp och hälsade på i stugan. Vi hade väl tänkt sola på våran gröna och fina gräsmatta men då det var molnigt då hon dök upp så for vi till hälludden istället och kikade runt lite. Lagomt till vi kom tillbaka till stugan igen så kom Thomas igen från stan och hjälpte oss att blåsa upp däcket. Fortare än kvickt var vi nere på bryggan, påtagna flytvästar och starklara båda två! Jag kan väl säga att det var en fröjd för både ögon och öron då jag satte mig i ringen och J gasade iväg över sjön. Skulle det finnas bildbevis hade det helklart legat här, men tyvärr satt vi bägge för upptagna för att ha tid att tänka på dylikt under denna stund. Jag vet att jag ofta säger att jag aldrig skrattat så mycket förr, men idag tror jag faktiskt att vi båda  har tagit rekord. Jag skrattade nonstop under nästan hela färden, det gick inte att sluta. Det är en sådan konstig och fruktansvärt uppfyllande känsla som inte går att beskriva förrän man själv har upplevt den.

När vi var färdig på sjön gick vi upp och satte oss och surrade, gjorde middag och slocknade bägge två rakt över sängen. Man kan inte tro det själv, men en hel dag av aktiviteter gör sitt! Så nu har jag varit ute med T i båten och försökt fiska lite, änfast det skulle ha varit lönlöst fick jag upp en stor aborre, och tre som släppte innan jag hann veva in linan. Så man ska aldrig säga aldrig mina vänner ;-)

Snart kommer Peter upp med syster yster vilket ska bli trevligt! Får se om fia törs åka däcket så jag får vika mig ytterligare av skratt imorgon. Har funderat över det, och det är så fruktansvärt skönt med folk som bara kan släppa lös och skratta, ordentligt och på riktigt. Folk som ler med hjärtat liksom. För att inte gå för djupt in i mina kvälls tankar så avslutar jag här.



Godnatt! :-)


Kommentarer
hännii

hahaha jag är inte förvånad över det där med låten ;) men den är så sjukligt jävla bra! ;D

2009-07-03 @ 12:22:17
URL: http://norman.blogg.se/
kuzie

jo men det vet du ju :O eller kanske inte.. haha now you know. värsta snygga surfkillen! ;) Ja fan kontonumret ja, men alltså.. hej jag är nybörjare, hur kollar man ens upp det?! hehe

2009-07-03 @ 14:01:20
URL: http://enmammut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0