Tentaplugg och annat

Har just kommit hem från Camilla efter en väldigt intressant plugg-kväll. Trodde inte det var möjligt att ha mer sidospår än vad vi vanligtvis brukar ha men idag tog vi nog rekord. Träffades klockan fem och kom nyss hem,det kan nog säga en hel del bara det.. Men vi fick god middag och en hel del nyheter som jag min förvirrade själ inte ens har vetat om. En död man på universitetet, det är bra att man är uppdaterad och så! Imorgon blir det ännu mera plugg och även dagen därpå då tentan närmar sig. Känner mig inte orolig egentligen, men det är också då det brukar gå som sämst så det borde ju skrämma mig lite. Dessutom är tentan dubbelt så stor som den förra salstentan vi hade vilket innebär att det är dubbelt så mycket att plugga till och jag har inte läst ut en bok ens. Kanske dags att ta tag i det? Som vanligt är Erica Jonsson ALLTID ute i sista stund.

Suveränt mysig helg också, är super nöjd. Om min förbannade förkylning ville ge med sig hade den varit ännu bättre, men jag ska inte klaga. Vi har kört skoter, grillat och bara haft det allmänt mysigt. Längtar redan till nästa mysiga helg där ute. Vill tillbaka nu helst. Den där barriären jag hade innan finns inte längre kvar. Så skönt.

Morgondagen innebär 10 dagar, ska det gå?

"I wish i could keep you much longer."


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0