Nyklippt och ventilerad

Då har man varit hos frissan och fått håret avklippt. Det blev väl inte riktigt som på bilden med tanke på att jag isf skulle ha varit tvungen att klippa håret kort och så modig är jag inte. Det blev dock bra ändå och det är ju huvudsaken. Bild kommer komma efter helgen någon gång. Det blev en stressig dag idag. Skola på morgonen, hem och göra lunch, ner på stan på möte, klippning och sedan tillbaka till samma ställe på ett annat, tre timmars långt möte. Men jag klagar inte, det är bra möten med bra människor.

Imorgon är jag ledig från skolan men jobbar ändå mellan 6-15.30. Men jag klagar inte över det heller med tanke på att jag får betalt för det nästa månad och det är alltid lika uppskattad att få belöning för det man har gjort. Efter jobbet blir det middag med Johanna och Annelie eftersom vi lovade A det i pressent. Efter det är tanken att vi ska gå på bio och eftersom vi ska bjuda A så har hon bestämt att vi ska se "I taket lyser stjärnorna". Det gör mig faktiskt inget alls med tanke på att jag har läst boken. Visserligen var det väldigt länge sedan nu, men man kanske känner igen sig i något iallfall.

På måndag kommer min super duper syster som jag älskar mer än allt på denna jord! Det finns ingen som hon och det kommer aldrig någonsin finnas någon som ställer upp på mig som hon gör. Jag längtar så det kryper i kroppen! Det känns så jävla skönt att få ha hon hemma på min 20-årsdag med tanke på att hon missade min student för er som missade det. Det var den bästa samt den sämsta dagen i mitt liv. Det dåliga var just att min syster inte kunde se mig springa ut genom de där dörrarna som jag aldrig kommer behöva gå in i igen. Men hon får ta igen det nu på tisdag istället. Jag kommer ha en hel vecka med mitt hjärta, gissa om jag ler när jag säger det!

Nu ska jag sätta igång ett till avsnitt av OTH. Kärlek, jag behöver inte säga mer än så. 10 avsnitt går fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0