Friluftsliv

Kan väl inte påstå att skoter körning och grillning kanske är det bästa för min förkylning, men ack så mysigt och trevligt vi har haft. Körde nästan hela vägen till Kroksjö och det ger jag creds till min käre mor för! Hon höll täten ganska bra även om det gick fortare påvägen hem då hon låg sist ;) Efter det blev det grillning vid sjön, även ett (fint) oljud av en fin stor orange sak, även kallad cross. Nåja, myspys dag av dess like. Kommer bilder när jag kommit hem till stan igen.

Nu däremot väntar något inte fullt lika mysigt, en massa tenta plugg. Jippi! Ha en bra lördag allesammans! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0