Det får bära eller brista

För första gången på väldigt länge har jag inte den blekaste aning om hur en prov/tenta faktiskt har gått. Jag svarade på 12 av 13 frågor,men jag vet inte hur många av mina svar som är korrekt. Vet med mig att många av svaren var väldigt flummiga och otillräckliga, men måtte gud vara snäll och låta mig ha rätt på sju eller åtta frågor åtminstone, 65%, snälla underbara du som sitter där ovanför mig? Jag är för tjurig för att kunna leva med ett underkänt. Det ligger inte längre i mina händer.

Var över till Johanna ikväll och såg på Rena Rama Rolf, fortfarande underhållande! Kändes bra med ett litet uppehåll från studierna då det börjas imorgon igen. Men förhoppningsvis går det fort att hitta en artikel och ännu fortare att skriva uppgiften, men som alltid lär det få bli önskedrömmande för mig.

One Tree Hill nu då jag har en underbar vän till granne! Godnatt! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0