8/1

Seminariet gick bra idag om man bortser från min, fortfarande, igentäppta näsa och min irriterande hosta. Förhoppningsvis lugnar det ner sig så jag kan njuta av helgen, om man då bortser från att jag måste plugga inför tentan på onsdag som inte alls känns bra. Den här gången är jag faktiskt osäker på riktigt om jag kommer klara den eftersom det är en tenta på 15 hp vilket innebär dubbelt så stor som förra gången. Har tid för att sitta mellan 16-22, bara det säger väl en del..

Nu är jag inne på dag sex och det sliter och drar i varje kroppsdel som jag har. Jag vet inte om jag klarar detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0