12 timmars arbetsdag

Det gick fortare än jag hade trott att jobba ett halvt dygn, trots det faktum att sista två timmarna var det drygaste jag har gjort. Man ska inte sitta och räkna ner minuter, man blir psyk då. Nu är jag iallfall hemma och ska hoppa in i duschen alldeles snart sedan blir det förmodligen att springa över till Johanna där det lät som att det skulle festas. Själv blir det nyktert, ska hämta päronen ikväll plus att jag ska jobba.. super bra kombo. Men nåja, sova får man göra i ett annat liv för just nu har jag vilket som alldeles för lite sömn i bagaget. Står fortfarande på benen så jag ska nog klara mig.

Ha en bra kväll mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0