Stugan

Har just kommit till stugan, eller hem till mamma som det nu så fint ska heta. Missade ju hela helgen eftersom jag jobbade då och har extremt dåligt samvete över att man inte har kunnat vara ute och ta tillvara på det underbara väder som vi har haft nu de senaste dagarna. Jag får ännu mer dåligt samvete då jag vet med mig att jag inte kommer få uppleva nästa helg heller om det skulle hålla i sig med vårvädret. Så med tanke på att jag är ledig imorgon tog jag bilen ut hit efter jag hade varit på stan med Annelie och hennes mamma. Jag hoppas att det blir bra väder så man kan dra på sig täckisarna, skoter skorna och mössan och bara sitta ute och ha det mysigt, köra lite skoter och dricka varm choklad. Det blir som en lördag på en tisdag, helt suveränt för min del!

Påtal om skoter så har jag nu fått med mig en frivillig till Big jump i Vännäs den 7e mars. Det ska bli hur nice som helst. Förhoppningsvis har man någon med sig som vill ställa upp och köra för jag är duktigt taggad på efterfesten! Frysa lite mitt på dagen och rejva på kvällen, det kan ju inte bli bättre odds. Jag har mycket att se fram emot nu, det gör mig glad!


Vill även påpeka att det är duktigt skönt att köra bil en längre sträcka alldeles själv, speciellt då man just har bränt en helt underbar ny skiva som man kan sjunga/skrika till. Att få bli av med lite av den energi man bär på bara genom en sån simpel sak som att sjunga med i en text, och högt, det gör mig också glad, lycklig faktiskt. Det låter kanske jätte konstigt att man kan bli glad av en sån sak, men det är bara känslan, friheten, att kunna släppa loss lite. Lovely, som jag brukar säga.

                                                                  "Låt kärleken hitta dig".


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0