Ikea

Var som sagt ner till Sundsvall igår och handlade lite. Som tur var hade jag fått ett pressenkort på Ikea bara för att jag bytte sparkonto så det jag handlade kostade mig ingenting, helt underbart ju! Sedan då Johanna och hennes familj fortsatte på övervåningen för att köpa större möbler fortsatte jag på egen hand in på Birsta city för att kolla in Cubus bland annat. Hittade ett par sjukt snygga beige/bruna stövlar, ett par jeans och två tunikor. Allt för under 650 kr! Helt klart min typ av shopping, det ska gå fort, vara snyggt men framförallt billigt. Har aldrig varit så mycket för att lägga ut en massa hundralappar på ett plagg jag inte använder mer än någon gång. Jeans kan jag ha överseende med, men förstår ändock inte varför man lägger ut tusentals kronor på det heller även om det är något man kan slita på, i slunändan är man ju likförbannat så less på att se sig själv i dem att man slutar använda dem? Tvivlar på att det bara är jag som fungerar så?

Har varit helt slut i armarna idag också efter allt bärande igår. Kom på boven i dramat, det var inne på Cubus då jag packade på mig hur mycket som helst och bara slängde det över armen, så idag lider jag. Jag kan knappt skriva på tangentbordet utan att det rycker och drar i musklerna. Illa för mig då jag ska ut med två tvättkorgar till tvättstugan om tjugo minuter.. Huvvaligen. Tvätta och städa är inte mina starkaste sidor, det vet nog folk som känner mig. Men det är ett måste då jag helst inte vill vända min underkläder ut och in för att slippa gå naken! Man får se det positivt, då slipper jag göra det på ett tag igen.

Nu ska jag gå upp och sortera mina skitiga kläder för att sedan flyga ut till tvättsugan! Hare så bra allesammans!


Kommentarer
Petra

Tack för tipset/tipsen. Hjälper lite på vägen :)

2009-02-10 @ 22:40:54
URL: http://peeetraasaandling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0