Efterfest

Någon sådan blev det väl inte riktigt igår, men det känns i kroppen att man har varit igång mer än vanligt. Sandviksteatern var faktiskt över förväntan! Jag har inte så mycket mer att säga än att jag är stolt över min kära vän och att jag är glad över att du gett både mig och framförallt dig själv en ny synvinkel på saker och ting. Jag dansade som om jag trodde jag var vinnaren av lets dance men jag bryr mig faktiskt inte, för jag hade så förbannat roligt! Två tjejer och tre korvar senare låg jag nöjd i min säng. Det där lät kanske inte riktigt som det skulle men jag har ingen bättre förklaring på det hela. Det var en upplevelse igår, och det fick mina ögon att öppna sig så det tackar jag dig för Johanna.

Jag har en del bilder som jag hade tänkt lägga ut idag men med tanke på att kameran ligger i bilen så blir det inte förrän imorgon. Påtal om morgondag så kommer mitt allt, mitt hjärta och mitt syre. Jag har saknat henne så det gör ont. Nu ska jag fortsätta på de liggsår jag har jobbat på resterande av dagen. Ha det bra allesammans!

Förresten, en sak till. Är det någon som möjligtvis vill ge mig lite tips på vad man bakar till någon som är gluten och laktos intolerant? =)


Kommentarer
häännii

i doooo love you :)

2009-02-01 @ 22:58:02
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0