Du underbara

Då var resan bokad, så den 27:e februari lämnar jag Umeå för helgen och beger mig till Stockholms gator. Pratade med min förlorade hälft nu ikväll och det var så skönt att höra din röst! Det var länge sedan nu och vi har mycket att ta igen. Äntligen! Nu har jag massvis att se framemot, om man bortser från min tenta som kommer. Men jag ska klara den och får se resan som en belöning för att jag gjort bra ifrån mig. Jag kuggar inte mer än en gång, så enkelt äre med det.

Åhhh, jag vill bara hoppa omkring här inne nu. Tänk vad en röst och en liten omväxling kan göra! Det ska bli så otroligt roligt! =) Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0