Bolagsmyndig

Idag small det, inte för att det kändes någon större skillnad idag mot för igår men jag är ändå ett år äldre. Tänk så fort ett år rullar förbi. Tycker fortfarande att jag nyss fyllde 19, eller 18, t.om. 15. Jag minns det som igår alltihop. Har haft en hel del vänner förbi på fika och har fått en massa roliga pressenter! Det är positivt att fylla år fast det nu inte känns så mycket i magen längre. Jag säg som jag sa om julen, det är kul med en massa behövliga saker helt gratis! Jag är bara glad att så många visar intresse och att folk faktiskt kommer ihåg mig, det är kul! Åt på kina resturang med hela familjen, bägge två av dem var med, lite impad är jag faktiskt. Åt mig så proppmätt att jag knappt kan sitta ner utan att det trycker på inälvorna jag har i magen. Det låter snuskigt men det kan nog beskrivas finare om jag säger att jag är sådär mätt som man är då man har ätit lite extra mycket då man sedan innan redan är mätt. Nåja, ska sluta tjata om hur mycket jag faktiskt åt, jag har trots det haft en toppen födelsedag. Så tack ni alla underbara som gjort den minnesvärd!

På torsdag blir det östersund och på lördag är det 60-års kalas (20+20+20). Det kommer bli hur kul som helst, det tvivlar jag inte en sekund på. Det som gör mig lite nervös i magen är nog att jag inte har så stor koll på vilka som kommer dyka upp, men det blir kanske bara en trevlig överasskning. Vi måste dock ha ett litet hum med tanke på vad vi har tänkt utsätta alla fyllon för lite senare under kvällskvisten, det kommer bli så underbart roligt att jag knappt kan skriva utan att skratta. Lovely lovely!

Nu ska jag natta då jag ska på en tentagenomgång klockan 8 imorgonbitti, det känns greeeeeeejt. Puss&Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0