60 års fest

Igår hade vi våran efterlängtade födelsedagsfest. Det blev lyckat efter många om och men, och det tackar jag the outstanding friens för! Helt underbart att folk man trodde man tappat någonstans på vägen klev tillbaka in i igen. Jag är nog lite förundrad också att folk jag trodde skulle sitta ner under kvällen faktiskt stod upp och att folket jag hade förväntningar på faktiskt inte märktes. Det hände en hel del skumma saker igår också, en låst toalett och en ockuperad tvättstuga. Galet är väl det minsta man kan säga, men kul hade jag! Så jag tackar er underbara som gjorde min kväll minnesvärd.

 

Imorgon bär det iväg till Ikea i Sundsvall med Johanna och hennes familj. Känns skönt att få komma iväg en dag och göra lite roligare saker än att jobba eller somna i böcker. Men efter morgondagen börjar allvaret igen, och då kan jag inte göra annat än att plugga. Men det ger mig en belöning i slutändan, jag måste se det så. Påtal om morgondagen, förhoppningsvis kanske man är den första som åker i framsätet på Johannas första bil! Det ska bli intressant och se hur resan artar sig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0