Vuxenpoäng!

Har kokat en alldeles egen jordgubbssylt, så vuxenpoäng till mig tack! Att jag sedan glömde muffinsarna i ugnen är en annan femma, hade dock väldigt tur att jag hann få ut dom ännu ätbara. Så nu har vi suttit och pysslat, packat in, skrattat och pratat hela kvällen. Hann även med att köra i snigelfart trots plattan i mattan och lite sladd längs vägen, har som kommit ikapp det jag missade för två år sedan då jag mest bara tyckte det var läskigt. Ja, det blev en helkväll, vilket det förvisso brukar bli då vi umgås.. Synd bara att det blir för sällan!

Nu hade jag iallafall tänkt diska undan lite, packa väskan med kläder och diverse andra nödvändigheter för julafton och sedan hade jag tänkt dyka isäng. Ska vara på salongen 9.30 imorgon, suck! Inte ens min lediga dag får jag ta en välbehövlig sovmorgon. Tro det eller ej men jag ska bannemig sova ut på självaste julafton, och jag tror varken min syster eller min mor har några större invändningar till det då de är lika trötta morgonmänniskor som jag är. Sov så gott allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0