Vad riktigt hände?

Var duktig och gick och la mig i tid igår då jag var helt slut. Av någon konstig anledning vaknade jag strax innan sju imorse och kunde under inga omständigheter alls somna om. Jag av alla människor, den absolut tröttaste morgonmänniskan som gått på denna jord vaknar sju en morgon jag kan sova ett flertal timmar till på. Det slutade med att jag satte mig i soffan, med en massa ljus tända och käkade frukost. Visserligen är det ganska mysigt att äta frukost med tända ljus då det fortfarande är mörkt ute, men i min mening är sängen ännu mysigare.

Nåja, nu ska jag göra mig klar för att fara på salongen och göra nya naglar och efter det bär det iväg till jobbet! Ha en bra dag gott folk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0