Trött från topp till tå

Kom hem vid halv elva igårkväll, lagomt sliten. Har haft en helt underbar helg men är ändock glad att ha fått komma hem och sova i min egen säng. Jag har nog aldrig sovit så gott efter en iprincip sömnlös helg. Vi har skrattat så det sprutat tårar, vi har levt rövare på stan och dansat som aldrig någonsin förut. Korvar, turkisk yoghurt och diverse andra gåtfyllda namn, man kan inte annat än att skratta. En och annan chock har det blivit också, och jag har fått reda på lika mycket om mina vänner som jag har tagit reda på om mig själv och jag antar att min vän J hade fått en smärre hjärtattack om det inte vore för hennes goda hjärta (på alla plan, naturligtvis). Jag är fortfarande öm i hela kroppen och har fötter som vuxit sig större än jag trodde var möjligt, har dock återfått det mesta av känseln i mina tår och det måste jag väl tacka gudarna för då det var rätt obehagligt att inte känna dom :p

Sitter på jobbet idag och har fått bita i det sura äpplet, även kallat verkligheten. Men det är ganska skönt ändå, att få komma tillbaka ner på jorden efter en helg som denna. Kommer hem vid 19, lägger in bilder efter det ;P
 
/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0