Snacka om att ha vänt på dygnet..

Jag har de senaste dagarna suttit uppe på nätterna och jobbat vilket har resulterat i att jag har sovit på dagarna. Det är inte bra och jag måste försöka vända om mitt dygn! Jag mår jätte dåligt av att vakna sent på dagarna och iprincip sovit bort det lilla ljus jag skulle kunna ha fått under dygnets 24 timmar. Problemet ligger dock inte på att kliva upp utan att få somna. Jag har ju försökt lägga mig i tid men jag ligger ändå bara och vrider och vänder mig i sängen till det att klockan slår två- tre på natten..

Nåja, nog om mina sömnproblem. Jag ska sätta mig ned nu och göra en granskning som vi börjar med om cirka en timme på skolan, så jag hoppas att jag hinner. Det är dock bara på två sidor så det ska nog inte vara några större problem. Sen efter skolan hade jag tänkt fara till Expo och se om jag hittar mammas sista julklapp!

Ha en bra dag! / E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0