Ouff..

Det blev inte många timmars sömn inatt och jag sitter redan med svidande ögon och huvudvärk, men det var det nog värt. Låg och pratade i telefon till halv fyra inatt, och när man ska upp klockan 7 kanske inte det är världens bästa idé men what the fuck! Man lever bara en gång och kan få vila i graven ;)

Sitter på jobbet och har iprincip just vaknat till liv från det att jag kom imorse. Funderar på att göra något att äta då min mage har kurrat ett tag nu. Ska iväg till p&k på middag vilket ska bli trevligt, det var ett tag sen jag var hemma nu. Efter det får jag gediget filmkvälls besök, det ska bli mysigt :)

Ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0