Nej, men vi spårar väl aldrig?

Ja, tanken var ju att vi skulle se film hos F ikväll, vilket vi även gjorde. Till saken hör att när småtimmarna börjar närma sig har vi en tendens att spåra ur, äh vafan, det har vi alltid. Det handlade om keso, svampstuvning och gurka. Tyvärr kan jag nog inte säga så mycket mer än det med tanke på att vi alla tre förmodligen skulle hamna på psyk1 på sjukan. Vi får helt enkelt hålla oss till mat benämningar ikväll. Det handlade även om orena laka, håriga arslen och pinnbröd. Det går inte att INTE skratta när vi är tillsammans och jag gruvar rent utav över hur jag ska överleva helgen då vi kommer bo tätt ihop i hela tre dagar, jag vet inte hur det kommer sluta.

Jag sa att jag skulle skriva ett testamente om något skulle gå snett, så härmed förklarar jag alla mina tillgångar att fördelas mellan J, F och syster. Mamma kan få något också, vet dock inte vad då hälften av mitt hem kommer från henne redan så jag betvivlar att hon vill ta tillbaka det igen. Nåja, förhoppningsvis räcker det med att man kommer hem med träningsvärk i magen och sömnbrist. Roligt kommer vi ha, oavsett vad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0