Myror i brallan

Jag satt ett tag och pysslade och påbörjade en del rim, vilket jag sällan skriver på julklappar. Har en vision om lite personligare julklappar i år och lite extra tid och själ måste väl ändå innebär några rim? Det jag ville komma fram till är att jag sällan kan sitta still speciellt länge, jag måste upp och röra på mig! Så det fick bli en promenad ute i det kalla. Kände där på slutet hur mina stackars ben började domna bort, men det känns ändock väldigt bra att få röra på sig. Det är bara synd att man inte kan hålla igång tempot man är van vid på grund av isbelagda gågator. Men jag lyckades ta mig runt min rutt utan att falla och det säger nog ganska mycket med tanke på hur fumlig och klantig jag kan vara :)

Nu ska jag ta en välförtjänt varm dusch. Sedan får vi se om jag sitter med uppsatsen en stund eller om jag rent utav ska försöka vända på dygnet och lägga mig tidigt ikväll. Det lär vi nog bli visse om har jag en svag känsla av. Ha en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0