Mellandagsrea

Kom just innanför dörren, blöt som ett litet vattendjur. Det snöar som det gjort nu dom senaste dagarna och innan jag kom in sopade jag av bilen som jag annars hade fått vadat fram till. Den var täckt från topp till tak, och lite där till. Lite störande att betala för skärmtak när man likförbannat måste skotta av bilen för att man blir inplogad. Nåja, det hade kunnat vara värre, det är ju trots allt bara pudersnö än så länge.

Har med mig fem kassar hem, varav en är min efterlängtade hm klänning! Fick tag i löpnummret igårkväll, så nu ligger den i påsen. Måste dock pröva den eftersom jag inte vet om jag kan ha den.. Men jag håller tummarna! Fick även med mig ytterligare en klänning, en kjol, en skjorta, en halsduk, en mössa, strumpbyxor och en bh. Hör och häpna, inte ett enda skopar! Jag som hade förvätningar att få komma hem med ett par nya pjuxor, men icket. Jag får nöja mig med den drös som jag har här hemma redan, den som förövrigt bara är en tredjedel jag äger med tanke på hur mycket som är bortpackat i förrådet.. Nåja, jag klagar inte :)

Nu ska jag testa min nya klänning, börja packa och svära över att jag inte kan hitta mina täckbyxor! Förstår inte vart jag har lagt dom? Är dock nästan hundra procent säker att jag inte ens har tagit med dom i flytten, men K påstår att dom inte finns hemma heller så jag vet inte vad jag ska göra.. Får gå runt och frysa helt enkelt?

Holmsund och pizza ikväll, kan det bli så mycket bättre? Världens bästa pizza med världens bästa brudar. Ha en fortsatt bra dag mina vänner! / E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0