Lilla julafton?

Har just kommit hem från stan och har systeryster med mig. Har varit och käkat onyttigt på mias så nu sitter båda med magont och förbannar oss över att vi äter sånt som vi egentligen inte ska.. men det var gott för stunden ;)

Hade tänkt baka lite amerikanska muffins då jag köpte ganska läckra muffinsformar på Lagerhaus idag. Har varit och köpt ägg och kakao så nu ska man bara ta tummen ur och faktiskt göra dom.. Jag trivs dock inte att baka eller laga mat i mitt stackars pyttekök, men nöden har ingen lag, det heter väl så? Sedan funderat syster på om vi ska ha lilla julafton bara vi två ikväll, och eftersom jag har något hon är ute efter i ett av mina paket så kanske det skulle vara bra.. Men jag är ändock ganska traditionsbunden och vill nog vänta till på torsdag.. Men känner jag min syster rätt så har vi öppnat varandras paket innan kvällen är slut, om inte annat har hon hunnit tala om vad hon ska ge mig, hon har nämligen det som specialitet!

Nåja, nu ska jag återgå till att vara social med min syster. Ha en mysig kväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0