Krämpa!

Ja, mina armar kommer vara döda imorgon. Närmare 1½ timmes promenad och jag fick ett samtal som räckte sisådär hela promenaden och lite till! Trevligt att ha någon att prata med dock, det kändes som att det gick så mycket fortare! :) Är å andra sidan väldigt förbannad på alla överarbetade traktor chaufförer just nu, som inte vill vara snäll och ploga gångvägarna.. Men bilvägen är ju förvisso viktigare. Nåja, nu hade jag tänkte duscha och sedan plocka bort lite saker som ligger och skräpar här. Hojt! :)



Kommentarer
hääänish

hoho, var det turkyoghurten som ringde kanske? ;)

2009-12-15 @ 22:33:34
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0