Just det

Gårdagen var trevlig (trots en del otrevligheter), och man mår som man förtjänar såhär dagen efter. Hade två missade samtal och fyra sms då jag vaknade eftersom jag hade inlett ett samtal jag uppenbarligen inte hade fullföljt då jag slocknat ganska fort i min sköna säng. Var med johanna, frida, nilkas och john på droskan och käkade. Sitter fortfarande med mat upp i strupen, fyfan. Har varit och handlat med F och for sedan iväg till henne för att landa på soffan, och där har vi legat ikväll. Trots en del elände så har vi skrattat mer än vi någonsin gjort förut (och jag som trodde det skulle vara omöjligt). Vi skrattade tills det sprutade tårar, till magen krampade och vi fick svårt att andas. Det är tur att man ska se lite positivt i det negativa, trots att man när man sitter själv tänker på tok för mycket.

Ska få träffa Jonna och Olov imorgon, ska bli myspys! Det var ett tag sedan, eller ja.. Inte Olov då, han träffade jag ju igår. Efter det ska jag gå en sväng på stan och se om jag hittar något trevligt, försöka få ut min förbannade nyårsklänning som ligger kvar på Ica bågen då jag inte kan hitta igen mitt ordernummer för att klantfia raderade smset där alla uppgifter stod. Förhoppningsvis har jag fått den informationen innnan jag far imorgon!

Nu ska jag sova och som min syster föreslår, föreställa mig ett svart hål tills jag somnar av utmattningen. Låter som en bättre idé än det som gnager i huvudet just nu. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0