Julebak!

Tog fingrarna ur mitt lata och började julbaka ikväll. Sitter med svidande trötta ögon nu och har hunnit baka snickerskaka, knäck och något typ av kolafudge (?). Hade planer på att koka hemmagjord jordgubbssylt men eftersom jordegubbarna var frysta vet jag inte om jag orkar vänta. Ska se till att få in tvätten sedan hade jag faktiskt tänkt vika in för kvällen. Har sjukligt ont i magen trots att jag bara smakat en knäck, konstigt konstigt.. Hoppas både mag och huvudvärk, samt min nuvarande sömnbrist har fått se sitt sista ikväll och att jag är piggare imorgon, då är det sista arbetsdagen sedan är jag ledig två dagar och jobbar igen juldagen och annandagen. Får väl se vad som kommer att hända framöver, om jag spenderar dagarna till hemavan resan utanför Umeås stadsgränser.. Det hade ju varit ganska trevligt, men vi får se vad som händer helt enkelt :)
 

 



Kommentarer
johanna

du ska vara med oss på annandagen, ingen snack om saken!

2009-12-22 @ 00:03:20
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0