Jag skulle vilja ligga såhär resten av dagen..

Ja, tanken var att lägga sig i tid igår, vilket jag gjorde. Men efter vi sett på filmen, som vi förövrigt stängde av efter ens halva gått, så låg vi och pratade tills det att klockan var på tok för mycket vilket resulterade i ännu en natt utan dom timmar jag egentligen skulle behöva. Så nu sitter jag här på jobbet ännu en dag som en zoombie. Ska göra ett tappert försök att vakna till liv lagomt till att jag ska få fara hem eftersom det är planerat ett julbord med familjen. Det ska bli väldigt mysigt måste jag säga, det var ett tag sedan vi var samlade alla som ska med.

Ha en bra dag! / E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0