Hela stugan glittrar

Har just gjort oss klara allihopa, och som alltid kör jag på glitter i håret dagen till ära. Även André och Johan tyckte det skulle vara en bra idé. Så nu glittrar vi alla och jag har en svag känsla av att kudden och diverse sängkläder kommer glittra ganska fint imorgon då vi vaknar.

Jag vill inte härifrån, trots mående och magvärk. Jag har aldrig skrattat så mycket förut, någonsin. Bara under middagen på hotellet idag, det är fan i mig inte klokt. Det finns bara några få av oss, och tur är det väl då att vi är samlade på ett och samma ställe. Jag har alltid sagt att det omöjligt kan finnas någon som är lika vrickad som oss, men uppenbarligen. Jag trivs som fisken i vattnet med detta sällskap. Man kan vara sig själv oavkortat!

Om det inte dyker upp någon ytterligare uppdatering ikväll tänker jag önska alla mina vänner och ovänner ett gott nytt år! Jag personligen har svårt att tro att mitt  nya år kommer kunna toppa det gångna då det har hänt så mycket som gjort mig och många andra till en bättra människa. Jag har funnit det ultimata sällskapet, jag lever som jag vill när jag vill och jag mår bättre än jag gjort på många, många år. Jag är inte längre med människor som tar min energi och jag är stolt över mig själv att jag sitter där jag sitter i dagsläget.




PUSS!



Kommentarer
matilda

du vi ska nog kunna toppa det.. med lite träning... :(

2010-01-05 @ 02:52:59
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0