Från en dörr till en annan

Har just kommit innanför dörren, sprang en snabbis på stan efter skolan. Hann med bolaget, att köpa en klänning som jag förmodligen kommer ha ikväll samt en juice till min efterlängtade passoa drink! Så nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, värma lite mat och sedan är det dags att fara. Någon frivillig som vill köra mig?

Påtal om det så känns bussen väldigt främmande nuförtiden. Vi åkte ju buss förra helgen, och gissa om jag kände mig malplacerad. Förmodligen för att man varit bortskämd med bil och chaufför dom senaste åren, men också för att det har förändrats så pass mycket. Jag menar, jag åkte buss i över två år till skolan och då kändes det inte konstigt alls. Men som sagt var, man är bortskämd med bil, det är förmodligen så enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0