En stund för mig själv..

 Shontelle ft. Akon - Stuck with each other
Danger Danger - I still think about you
Journey - Dont stop believing
Jason Derulo - Watcha say
Sean Kingston - Facedrop
Lady Gaga - Monster
Erik Hassle - Hurtful
Lifehouse - Broken



Lite av den spellista som kommer underhålla mina tankar för ett tag. Hade tänkt sätta mig ned och pyssla lite och vad är då inte bättre än en massa bra musik att lyssna på. Det är nog lite av min terapi, en massa bra musik. Man tänker nog inte på det, men vart man än är så spelas det något oavsett om man är medveten om det eller inte. Musik påverkar mer eller mindre och många gånger kan lyrics innebära texter av ord och meningar som träffar på platser man inte trodde var möjligt.. Mycket svammel nu, men det är väl jag i ett nöskal?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0