Det slog fel..

Det är tur att vi är olika, kan inte säga det bättre än så.



Skulle som sagt var försöka vända på dygnet igårkväll, det gick inte riktigt som det skulle.. Gick och la mig vid två och somnade väl inte förrän en timme senare. Steg upp vid åtta imorse så jag hoppas ju till gudarna att jag tar mig för att sova när jag blir trött ikväll. Måste nämligen vara pigg imorgon då L just påminde mig att det är personalfest imorgon! Det hade jag totalt glömt bort så det var tur att hon sa det. Tanken är att vi ska vara hos L och se idol innan utgång och att vi sedan, för att alla småbarn (mig inkluderat) ska kunna ta sig in är tanken att vi ska fara till Allstars. Det var ju minst sagt trevligt förra gången så det kan ju sällan bli sämre :)

Tillbaka till jobbet! / E



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0