Det bara brast

Ja, det kan man ju få tolka som man vill.. I min mening har jag aldrig skrattat så mycket för mig själv som jag gjorde igår. Jag skrattade nonstop från det att jag satte mig vid datorn efter min promenad till det att jag låg i sängen. Helt klart en mysig hemmakväll!

Idag hade jag tänkt skynda mig ner till stan för att hämta min västerbottens ring som har varit inne på lagning, för kanske femtielfte gången nu. Fast jag har för mig att jag skulle få en helt ny ring om jag inte minns fel, annars har jag fått vänta himmelens länge för en lagning. Nåja, jag saknar den runt fingret så det ska bli skönt att få tillbaka den. Förut använde jag sällan ringar men nu är jag så van att ha minst en ring på vardera hand och nu när jag är helt utan då jag har fått sår av den andra, så jag känner mig jätte naken om händerna! Nåja, nu ska jag göra mig klar för att lämna lägenheten.

Imorgon far vi, har jag sagt det? Pyser iväg till huvudstaden och ska må allmänt gott, längtar som bara den!

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0